sjukstugan fortsätter

(null)
Där låg jag i magsjuka å Pini hade med ont i magen efter sin magsjuka. Längesedan hon somnade på oss bara sådär. Hade vart helt underbart om man inte hade haft magsjuka somsagt 😅

För snart 2 veckor sedan insjuknade vi i magsjuka för första gången och förste tjej ut var Celine att få skiten. Hon spydde sov och sen var det över. 

Erik fick de när han jobbade eventuellt men tillräckligt pigg för att fortsätta tydligen. 

På torsdag natt vid tolv kaskad kräks Inez i sängen för att sedan fortsätta var 20-30 minut hela natten igenom ända tills 6,30.

Fredag morgon var det min tur. Jag låg på pricken hela dagen. Inte förens på kvällen orkade jag äta lite soppa och knäckebröd. 

Natt till lördag spydde Benjamin. Nu jävlar har vi haft magsjukan allesammans. Ingen blev glömd denna gång. 

(null)

(null)

(null)

Dock har Benjamin åkt på världens hosta nu efteråt så han är hemma ifrån skolan nu denna vecka pga covid-19. Även Celine är hemma ifrån förskolan på obestämd tid, vemvet. hon kanske har hoppat på sommarlov? 😅


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤