dystert

Det märk att jag är beronde av ett bra väder. Jag blir oftast alltid så ’låg’ av regn och dåligt väder. Usch! Och allt känns så tråkigt och trist. 
Men vi tog oss iallafall en cykel tur på förmiddagen och tittade på hästar och var till utegymmet en snabbis innan vi cyklade hem och det var dags för lunch och middagsvila för Inez. 
Celine och jag slappade framför tvn innan Benjamin och hans kompis Arvid kom hem ifrån skolan. 

Imorgon väntas det fint väder, thank you. Vi ska till mamma efter frukosten och hjälpa henne att klippa ner rosorna som växer hej vilt och jag bara väntar på att någon ska trampa på dem å man får en rosentagg i foten. Å innan de blir någon av våra barn så ska jag se till att de blir nedklippta. ❌❌

På kvällen har Benjamin fotbollsträning igen, som han lääängtar. Det har verkligen blivit en fotbollskille av honom ☀️☀️⚽️⚽️⚽️ 

Celine ville ju börja på handboll. Men precis då så la de ju ner alla träningar så hon fick aldrig prova. Typiskt. Hoppas att allt startas upp till hösten och coronan är borta och aldrig mer kommer tillbaka. 
💫💫

Erik åkte på jobb imorse så jag gick och la mig redan vid 21. Och ska snart lägga undan telefonen och sova. Så skönt att kunna gå och lägga sig tidigt utan att få dåligt samvete 🙈

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤