Förlänger

(null)

Idag bestämde jag mig äntligen. 
Inez kommer bli hemma längre. Hon ska inte alls börja förskolan i augusti som planen var. Hon kommer få va hemma tills nästa år. När jag ska söka till nästa gång vet jag inte. Om det blir februari-april någon gång? Eller efter nästa sommar? Vemvet. 
När jag äntligen bestämde mig så föll en sten. Tänk att få ha henne hemma hos oss längre ♥️  Att även Celine får en mjukstart i skolan. Utan fritids, utan långa dagar, utan tidiga mornar och sena eftermiddagar. 

Vi kommer hinna med att leka med kompisar, träna handboll/innebandy. Vi kommer kunna ha fritidsintressen.

Jag behöver inte skaffa hundvakt. 

Jösses vad jag tackar Eriks jobb för denna möjlighet. Att vi båda kan kombinera jobb och vara hemma med barnen. Att vi kan ge barnen detta ♥️ 
Jag känner mig som världens rikaste som kan kombinera två världar. Mammaliv och jobbet. 

Eventuellt att jag börjar plugga till hösten med. Har sökt akutsjukvård så förhoppningsvis kommer jag in så att jag ska läsa den kursen i höst/vinter. + att jag går upp till 60%. 

Det kommer bli en spännande höst. 

Men först vill jag ha världens finaste och varmaste sommar 🌞

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ni är bara små engång i livet. Jag har er bara hemma ett tag. Jag måste ta tillvara på er. På oss ❣️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤