Fulltankad på energi

Finns det något mer underbart än att krypa ner brevid den minsta å snosa in sig intill henne och bara ligga och lukta och krama på henne intill hennes tunga sovande andetag? 
Att hon sover djupt, tryggt och mätt i magen i sängen hos mig alldeles intill mig är svårt att greppa stundtals. Tänk att hon är min ♥️ Svårt att förstå att även hon är påväg att växa till sig, att hon snart (om 3 månader) fyller hela 2 år!! Känns ju som igår jag pissade på flera test för att verkligen övertyga mig om att det var posetivt. Och nu är hon snart 2 år. 
Älskade tjej. Vad du är värdefull. Våran Inez ♥️ 

(null)

Igår hade vi en finfin dag. 

På förmiddagen efter frukosten tog vi en sväng till soptippen och slängde skräp och innan vi for hem så åkte vi till forshaga och köpte oss årets första mjukglass. Under tiden vi satt där så kikade vi på alla lastbilar och traktorer som åkte förbi där. Inez är helt såld på alla stora fordon 😅

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kom hem grillade vi hamburgare. 

På eftermiddagen kom även Lyckas uppfödare och klippte Lycka och innan de for hem så fikade vi.
Alltid lika kul att träffa dem. Herregud vilka fina människor dom är. Vi kunde aldrig önskat oss bättre uppfödare ♥️

(null)

(null)


I eftermiddag for vi till familjen Ståhlklo på fika och grillat. Super trevligt som alltid och med oss hem följde Loke med på övernattning. Tror båda var lika nöjda över det. De tvär slocknade på övervåningen ikväll 😅 Tänk att de vart vänner sen Loke var 1 och Benjamin 2 år. Och inte varit ovänner en endaste gång. Finaste killarna ♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu väntas 2 långpass på jobbet. 
Tur jag är tankad på bra energi ♥️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤