otursfågel

(null)

Mammas lilla otursfågel ☹️☹️
I eftermiddag lånade hon en kompis bmx och cyklade medans jag och Rebecka stod å töla. Och hoppsan sa så ramlade hon, rejält med. Lilla lilla älskling. Hon kommer nog bli både blå och lila. Och ordentligt svullen blev hon med 🙁🙁 
Hon fick en extra glass ikväll som ’plåster på såret’ 

Så typiskt att det ska hända olyckor när barnen leker så bra och alla är glada och nöjda. 

(null)

Och idag valde Inez att strunta i sin vila totalt. Hon ville inte sova. Så hon har vart vaken på pricken hela dagen.  Kan va för vi tog sovmorgon till 8,05 med. Och då vakna hon av att jag råka riva flaskan i golvet så vemvet hur länge hon sovit annars? 😅 

Så vi har planterat om sista paprikorna, tvättat i omgångar, planterat om en ros, lekparken, promenader, cykeltur och allt som hör våran vardag till. Så dagen blev till kväll med trots ingen dagsvila 😅 
Men imorgon hoppas jag att det blir en middagsvila iallafall. Rätt skönt att bara få sitta ner och spela nått spel med de stora eller slå på någon film med dom eller städa i lugnt och ro 😅.

(null)

(null)

(null)

Vårt lilla minimonster ♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

OCH! Idag är det 4 år sedan som kyrkklockorna ringde för mig och Erik. Då vi lovade att stå vid varandras sida och finnas där för varandra tills döden skiljer oss åt, i nöd och lust. 
Det betyder så otroligt mycket för mig. Och jag hoppas verkligen för allt i världen att vi lyckas hålla ihop, att vi blir dom som ’föralltid’ varit tillsammans. 

Jag älskar oss så sjukt mycket. Börjar bli klyschigt. Men för varje år så blir man mer och mer trygg med varandra. Och jag skulle inte på något sätt inte kunna se en vardag utan oss i den. 

Så tack för att vi fortfarande står här efter 4 år, några år äldre, 1 till barn rikare, en vovvsing extra, och allt det som vi lyckats med. Vi har åstadkommit en hel del. Tänk vad mycket vi har som väntar oss. 
Renoveringar, utvecklingar, ta oss ann denna jävla corona först, sen hoppas jag vi kan semestra lite, skaffa minnen och fylla fotoalbumet med. Celine börjar skolan i höst, ett stort steg. Tänk att vi har 2 skolbarn då ♥️ 

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤