saknaden

(null)

(null)

Om man ändå hade hennes hår ♥️ 
Hela hon är så fin, på alla sätt å vis. Trots humör som är blanding mellan hennes mor och far. Stackars barn 😅 Nej men du är fin inifrån och ut. Ett hjärta av guld. ♥️ 

(null)

(null)

Benjamin högst upp i nästan samma ålder som Inez längst ner. Benjamin är nog lite äldre. Men rätt coolt att de är i samma lekpark å gör samma sätt (på ett ungefär) 

(null)

Goset med pappa när han kom hem på torsdagsmorgon ♥️ Han fick jobba över och gissa om han var efterlängtad här hemma?!?! Inez sitter mer eller mindre fast hos honom. 
Pappas tös rätt igenom ♥️

(null)

(null)

♥️ 

Älskar att få sånna här kort när man jobbar. ♥️ 
Och imorgon efter jag slutat jobba så ska Benjamin få klippa sig ääntligen 😅 Och sedan väntas det fotbollsträning för grabben och maken åker på övning. 

Dagarna går i ett med jobb, kompisar, träningar, huset, djur osv osv. Så försöker man isolera sig så gott det går. 

Och jag saknar min farmor och min mormor och morfar så det gör ont i hjärtat. Måtte detta gå över snart. Så allt blir normalt igen. 

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤