Stor saknad

(null)

(null)

(null)

(null)

Alltså tänk, tänk att hon där uppe kom och gjorde våran familj så jävla komplett. Så mycket glädje som hon sprider den där ungen, så många leenden och så gränslöst mycket kärlek vi får av henne. Det ska pussas, kramas och gosas. Såklart finns det gnäll, skrik och grin med. Vad annars? 
Men på riktigt. Tänk att du kom till oss ♥️ 
Älskade Inez Othilia Maria 

(null)

Igår drog pappan med sig Tindra och Bibbi till butorp och fiskade. Med sig hem hade han 2 jättefina regnbågar som säkerligen kommer läggas på grillen när Erik blir ledig from torsdag. 

(null)

Hahah. Världens goaste Benjamin tog saken i egna händer igår. Både han och Celine tjatar om att åka till morfar och hälsa på men jag försöker hålla barnen på avstånd i dessa tider. Men igår smsade Benjamin morfar och bjöd hit han på fika idag. Så morfar och Annmarie kom på fika idag kl 14 😅 Världens goaste Benjamin ♥️

Och idag såg jag farmor en snabbis. Blev alldeles rörd. Fan vad jag saknar henne, och jag saknar mormor och morfar. Saknar allt de normala. Kan inte denna skit bara försvinna. 

(null)

farmor farmor farmor. 
Gud vad vi saknar dig. Hela familjen ♥️ 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤