tillökning

(null)

(null)

På förmiddagen dubbelsäkrade jag kaninhagen så enda chansen för kaninen att rymma nu är att hoppa ut, funderar seriöst på att sätta kompostgaller som ’tak’ med. 

Efter jag grejat med hagen så satte vi oss på cyklarna och åkte till pappamorfar på kaffe och barnen hamna i gotteskålen som alltid när vi är där ♥️ 

På eftermiddagen började det regna och det blev genast hur tråkigt som helst tyckte jag även fast barnen tjode och lekte. Så jag plocka fram en bullpåse ur frysen så gick vi till brorsan tills klockan blev slagen läggdags. 

(null)

(null)

(null)

Barna testade att spela formel1 med ratt på datorn. 
Gissa om de va poppis? 😅

Så jäkla skönt att jag har världens finaste familj som förgyller mina dagar när Erik är på jobb ♥️ För attans vad långtråkigt det skulle bli utan er. 

Imorgon kommer Erik hem. Men innan det ska jag och brorsan ta med barnen och kika på kanin. Vemvet, det kanske blir tillökning? 😅 
Kaniner ska ju inte va själva. Det är ju flockdjur 🐰🐰 Och nu är ju tamejtusan allt dubbelsäkrat med kompostgaller på insidan + nät. Nu ska de INTE gå att rymma igenom 😅


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤