Blandad kompott


(null)

På förmiddagen idag höll vi på att blåsa bort på skogspromenaden. 
Vi avslutade i lekparken där det blåste och regnade ännu mer. 
Vi stampade på svampar och letade maskar. 
Tänk vad små saker med Inez kan vara så betydelsefullt.
Jag älskar dagarna med dig oavsett om det spöregnar eller är solsken. ♥️ 
(null)

(null)

(null)

När vi kom in igen efter förmiddagsturen ute så hamnade vi på Celines rum, Åh vad jag längtar tills vi gjort ett rum till så Inez kan ha ett eget lekrum. 
Vi har i nuläget bara 4 sovrum. Vill ha 5 då vi vill bli familjehem en vacker dag.  Så snart börjar vi med att bygga upp en vägg och allt vad det innebär. 

I eftermiddag slutade våran tvdosa att funka så det var bara att packa in ungar och hund och åka in till karlstad och köpa en ny. 
Jag skäms över mitt humör.
Så fort någt går emot mig blir jag sur, tvär, stressad och irriterad. Förlåt barn. Jag skäms så att jag inte kan kontrollera mitt stressanfall.  Önskar bara att jag skulle kunna stanna upp och andas när jag blir stressad. Inte hetsa upp mig. En trasig tvdosa är ovesäntlig igentligen. Å det löser sig ju..

Idag var barnen iallafall tillbaka till skolan och det var nog blandade känslor. Barnen skulle nog kunnat varit hemma ett tag till. 

Men Celine hann med en ridlägersdag och halloween disco. Annars har de lekt med kompisar och tagit det lugnt. 
Vi har faktiskt inte gjort något. 
Jobbat om varandra totalt. 
Och vi vill ändå inte åka någonstans i dessa tider 
Hälsan först. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Blandad kompott. 
våran kompott ♥️

(null)

(null)

Gammelmormor ♥️

(null)

♥️

(null)

(null)

(null)

En vacker dag ska vi uppfylla våran dröm om att bo på landet med hästar, höns och allt däremellan ♥️ 

(null)

(null)

(null)

Människans bästavän ♥️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤