Finfin helg

(null)

I lördags tog brorsan med sig de stora barnen till gammelfarmor för mina farbröder, pappa och faster mfl var där och grejade och fixade med huset. 

Jag och Inez tog en promenad och tupplur hemma i någon timme innan vi for dit och umgicks och lekte i några timmar. 

Supermysigt ♥️ Jag har ju fått 3 små kusiner på 3 år. Så Inez lekte super bra med äldsta tjejen som ska fylla 3 år. Så kul att se att de fann varandra. 
Jag fick även mysa med minsta som är 2 månader. Herregud vad underbart med bebis ♥️

(null)

(null)

(null)

På söndag morgon blev det paket öppning. Vi firade Celine då eftersom pappan i huset åkte på jobb tidigt imorse/inatt och kommer inte hem förens torsdag. Tänk att imorgon har vi en 6årig tjej i huset ♥️ 

(null)

(null)

(null)

Det är så kul med Celine. Hon blir verkligen glad över allt. ♥️ 

När vi slängt i oss frukost och jag hade duschat åkte vi till farmor som fyllde 80 år. Där bjöds det på smörgåstårta, bebismys och lite släktträff. Så sjukt mysigt att träffa sin släkt. Sker alltför sälln. Och oftast vid begravningar tyvärr. Så kul att det blir stor kalas emellanåt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Fina tjejerna som fann varandra ♥️ Synd de bor ända bort mot göteborg. Men en tripp dit ska vi nog få till. 

På eftermiddagen tog jag med mig tjejerna så Celine fick rida ridlektion. Hon fick träna på att rida lätt. Jösses vad hon kämpar på min tjej. Det tränades även balans. Så glad att hon funnit något som hon verkligen ääälskar!!! På torsdag ska hon pröva på handboll. Tror dock inte att hon kommer tycka det är lika kul. 😅 

(null)

Denna helgen har Benjamin även hängt många många mååånga timmar med Orak. (fasters schäfer) Han är helt såld. Han skulle få en glass i affären igår. Men valde ett grisöra till Orak istället. Han tjatar om honom jämt, kollar filmer hur man tränar schäfrar osv osv. Vi har lovat han en schäfer i framtiden om intresset kvarstår. Han har ju trots allt tjatat sen han var hos min farbro när han var 2 år och såg deras schäfrar.  Så något brinnande intresse där bör han väl ha. 

Kvällen igår avslutades iallafall med lite kalasfirning för Celine. Farbror och faster med kusiner kom. Celine var mer än nöjd ♥️

(null)

(null)

Idag har vi haft en minst lika fin dag. 
Vi lekte med familjen Ståhlklo på förmiddagen. 

I eftermiddag har vi vart ute i flera timmar. Benjamin i skogen med kompisar och jag och tjejerna städade hos kaninerna, jag trimmade och klippte gräs och greja och dona innan vi cykla till skogen med Lexie. Celine sa flera gånger att hon älskade att va med mig och Inez. Och jaa älskade vän. Jag älskar att vara med dig/er med ♥️

(null)

Och med det säger jag godnatt 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤