liten uppdate

Här hemma vaknar vi upp till sjukstuga 
Alla barnen är förskylda och hostar och snorar.
Celine hade ’bara ont i halsen när hon sväljde’ imorse när hon vaknade men får ändå vara hemma idag och imorgon. För säkerhetsskull. 

Helgen gick i rasande fart och i fredags kväll gjorde jag ett extrapass och lördag söndag hade jag kortpass på jobbet. Rätt skönt det med. 

(null)

(null)

Igår när Erik tränade och Celine var ute på vift passade Benjamin och Inez på att härja järnet i badet. Det var skum minst sagt överallt. 
Så kul att se hur Benjamin och Inez tyr sig till varandra när de får va ’ensamna’ och vad kul de har då. Våran största och minsta ♥️ 

Annars då? 
Jo vi jobbar om varandra, jag pluggar röven av mig. 
Går ut på praktik v47-50. Ska bli spännande att lämna sin ’trygghet’ och se annat och lära sig annat.

Och världens bästa Erik är ÄNTLIGEN färdig som deltidsbrandman. Han blev klar med utbildningen i fredags och som han var värd det!!! Som han kämpat och krigat sig dit han är nu. 
Så stolt över dig älskling ♥️

(null)

Spabadet är nog tamejtusan en av de bästa investeringar vi gjort. Och det håller nog Inez också med om. 😅

(null)

Min stora skoltjej som glatt går till skolan och fått sig nya vänner . ♥️ Inez lever loppan hemma med mamma och pappa en stund till. Hur länge vet vi inte än? Året ut iallafall och de första månaderna nästa år. 

(null)

(null)

Men går ingen nöd på henne inte 😅

(null)

(null)

(null)

(null)

Celine rider också 1 gång i veckan. Och hon blir bara duktigare och tryggare på ryggen ♥️

(null)

(null)

Inez min Inez ♥️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤