VAB

(null)

Här hemma fortsätter sjukstugan så Benjamin har fått hem en stooor hög med läxa. Vi har redan bockat av några uppgifter. Han är så duktig och flitig ♥️ 

(null)

(null)

Häromdagen tog jag och barnen med oss Lexie och tog en promenad till kyrkan och tände ljus för farbror Kenneth och sade hej till gammelfarfar/farfar. ♥️ 
(null)

Idag vaknade vi upp till regn och blåst. Vi låg och drog oss i sängen till efter 7,30. Trots att Inez vaknade 6,40 redan. Så skönt att hon vill ligga snosa och gosa läänge ♥️ 

Pappan i huset skulle kommit hem ifrån jobb idag men jobbar vidare tills imorgon kväll. 
Så imorgon tar jag min första vab dag på säkert 3 år. Tack å lov kan mamma passa barnen så jag får sticka iväg till skolan en sväng. 

(null)

(null)

(null)

En fin eftermiddag förra veckan tog vi en cykeltur till kiosken och köpte glass ♥️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤