SJUKA

(null)

Inez börja snörvla i lördags. 
Nu är 4/5 dåliga. Den enda som är kry är Erik än så länge. Jag jobbade ikväll men är helt dränerad på energi å börjar få ont i halsen och känner mig skumm i kroppen. Så imorgon får jag lov att stanna hemma ifrån jobbet, vilket är det värsta jag vet. Jag har ångest redan nu. 

Inez va jätte dålig igår. Super slemmig, rosslig och hostig. Inte så mycket temp utan den låg på 38 men hon får så jobbigt med slem så fort hon blir sjuk så hon kaskad spyr. (vilket såklart är bra så slemmet kommer upp. Men hatar när hon/barnen är sjuka)  Celine hostar å har ont i halsen å Benjamin hade klagat ikväll vid tandborstningen att han började få ont i halsen. Det märks att det är februari/vabruari. 

(null)

Erik skickade vid nattningen ikväll ♥️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En sån kärlek ♥️ 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤