Livet rullar

Vi har haft någon form av livsångest här hemma. Vad vill vi med livet och vad vill vi göra när vi är stora? 
Erik ska byta bana helt så han har börjat plugga till socialpedagog. Det kommer hjälpa oss som familjehem och mycket bredare karriärval. 

Jag har också sökt annat vikariejobb inom barnomsorgen. Får se om jag får svar om det, men håller tummarna!  Skulle underlätta livet något så enormt om jag kom ifrån alla helgpassen sen när handbollen och innebandyn drar igång. Har ångest redan nu för alla matcher jag kommer att missa pga arbete. Så håll tummarna för mig. 

(null)

(null)

Efter att jeppe och jag var ute och gick närmare milen och sen va med Erik och Tindra å träna på stationen förra veckan så hade jag så ont i kroppen så jag kände mig sjuk. Hädanefter ska jag träna med ’måtta’ och en muskelgrupp i taget. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Den 22/7 hade Inez sin första övernattning hos faster Emma och kusinen Disa helt själv och på eget initiativ. Och hon KLARADE det!!! Världens bästa tjej. Så mäkta impad över henne ♥️♥️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I torsdags tog vi med brorsan och en hel hög med ungar in till Kd och shoppade lite kläder och fyllde upp kylen. Jag är så glad över min bror. Att vi har den relationen som vi har. Jag hoppas så att våra barn kommer ha den fina relationen till varandra som jag har till mina syskon ♥️ 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤