Underbara dag

(null)

(null)

Idag jobbade jag till 13 sen satte jag mig i bilen och körde raka vägen till siss’h och hämta upp henne innan vi åkte in till stan och åt på nonna grassa. Vi åt en varsin himmelsk pizza och delade på en ännu mer fantastisk efterätt ♥️ 
Som alltid när man är med världens bästa sissh så pratar man högt och brett och allt mellan himmel och jord. Så EVIGT tacksam över min människa så finns inte. Så många år vi alltid delat, en människa jag växt upp med. Som jag älskar och ser upp till henne ♥️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

Therese Carlberg ♥️

Kommentarer
Kommenterat av: <3

älskar dig. & ja! Du gör rätt i att plugga & vara hemma. Följ magkänslan. Man lever en gång. Våga testa! Styrka till dig ♥️

2023-09-01 kl 22:42:26

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤