Lite lättare

Känns en gnutta lättare i livet. Inte lätt skulle jag säga att det är. Men lättare än förra veckan. Livet får bli som det blir. Man kan inte styra allt, det blir som det blir och det som sker det sker. 

Haft en finfin eftermiddag. Jag, Inez och Majsan tog med oss Lexie och gick till Jeppe så gick vi till kyrkan och jag passade på att plocka liljekonvaljer och så gick vi till våran farfar/gammelfarfars plats vid minnesslunden och satte dom. "Hälsade" även på Maggan. 
Jag älskar att umgås med min bror, ingen är som han. Världens bästa. 

(null)


Sen ikväll var jag och Inez som vanligt till världens bästa häst. Finaste älskade Dancer. Bästa impulsköpet någonsin. Ett dyrt ett. Som kostat oss sjukt mycket pengar. Men om hon bringar oss glädje, och jobb, och smärta med allt kånkande och bärande som blir. 

Sakko är med Erik på jobbet. Halleluja för mig som kan vara ute och promenera utan att bli irriterad. Halleluja för Sakko som ÄLSKAR att åka lastbil med den han älskar mest i hela världen. Winwin för oss alla. 

Jobbade onsdag-onsdag och heldag i söndags. Var iofs ledig på lördagen som tillbringades på en fotbollsplan i munkfors då Benjamin spelade match. Packade in 6 ungar i bilen så åkte jag. Erik var hemma och byggde ligghall då han hade jouren. Tyvärr blev det förlust med 4/5-1. Men dom spelade ruskit bra Deje.

Nu väntas snart sista veckan i skolan. Ynka 3 skoldagar kvar. Nästa fredag är det SOMMARLOV. Mammi jobbar helgen då. Fredag-onsdag och sedan har även JAG SEMESTER!!!!. 
Om ni bara visste vad jag längtar. Det är SÅÅ välbehövligt.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤