Fantastisk kväll

(null)

(null)

I onsdags eftermiddag släppte vi av Inez hos sin mormor och Celine va med kusin Stella och killarna var hemma. Erik och jag tuffade in till Karlstad och åt både förrätt, varmrätt och efterätt på vedugnen. Sedan tog vi en kaffe på espresso house inne i stan innan vi gick vidare över till scala teatern. Jag bokade biljetter till Klas Hallberg i december. En sån otroligt bra eftermiddag och kväll med min stora älskling. Bara han och jag och en fullsatt teater framför en sån sjukt klok man som säger så kloka saker men samtidigt så kan man skratta så tårarna rinner. 

Tack för en fantastisk kväll ♥️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤