från 3 till 5.

Livet tuffar ändå på bra. Man har verkligen förstått och insett vilka som man har kvar i vått och torrt. Vilka man kan prata med och vilka som inte ens tittar åt vårat håll längre. Det är tråkigt hur man får en annan syn på vissa människor som man ansåg sig vara vän med.
Det är även ledsamt när saker och ting vänds upp och ner och man tror att saker och ting blivit bättre för att sedan inse att det kanske inte alls är så. Livet livet livet. Jag är lycklig men ändå grubblande. Vi har så sjukt många i våran närhet som betyder så otroligt mycket för oss. Vi är så lyckligt lottade.
Jag är rik på livet. Min familj är rik på livet. De som inte vill hänga med i våran bergochdalbana så må det vara deras förlust. 

Vi gör något bra, både för oss och för barn som behöver ett hem att växa upp i. Just nu har vi 2 fantastiskt fina killar som bor hos oss. Hela familjen har växt sen dessa killar flyttade hem till oss. 
Tänk att jag länge drömde om att bli familjehem och för 1,5 årsedan flyttade våran första tjej hem till oss för att sedan få mod till sig att flytta till egen lägenhet. Tänk att en av mina drömmar gick i uppfyllelse. Tänk att vi verkligen vågade att öppna upp vårat hem till andra barn som behöver hjälp och kärlek, värme i livet. Tack för våra fantastiska barn som är så öppna för denna resa. Så inbjudande, så kärleksfulla. Tänk att vi uppfostrat 3 fantastiska barn även om de däremellan kan ge oss gråa hår. Tänk att vi från en dag till en annan gick ifrån 3 till 5 barn och vi fixar det mer än galant. Vi gör det så bra. Tack min älskade Erik att du vill vara med på denna resa. Att vi ändå har endel samma drömmar och mål i livet och att vi stöttar varandra i det vi vill göra. 
Bästadu, bästa vi. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤