Friskförklarad!

Som jag väntat på samtalet som jag fick den 2/3. Pappa hade tid på sjukhuset med läkaren efter röntgen av det vidriga som han hade i kroppen för en stund.
Pappa började samtalet med att " Det gick väl rätt så bra" 
Jag ; Vad menar du med rätt så bra? 
- Ja jag blev ju friskförklarad
 
Bland det bästa jag någonsin hört i mina öron. Äntligen kan man även andas ut där. Bitarna faller på plats och min pappa är frisk. Barnens morfar är frisk och han får vara kvar här på jordelivet i många många år till. Tacktack livet. 
(null)

 
 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤