höstlovet

Höstlovet gick i ett svep. Har varit så skönt att inte ställa klockan men nu är det tillbaka till verkligheten.
Det har varit övernattningar, leoslekland, sundstabadhus, pizzamys, ridning, Celine har haft pyjamasparty med 3 tjejkompisar som sovit över. 
Vi var även iväg på innebandy i fredagskväll. Tänk vad skönt det är när hela familjen är lediga.
Jag var även in på ullerudsgården torsdag och fredag. Tänk jag trivs bättre och bättre där inne för varje gång. Vilket ställer mig frågan vart jag igentligen vill jobba? . 

(null)
 
(null)


Sakko var även till vetrinären i torsdags då han hade någon form av epelepsi anfall helgen innan så ville vi kolla upp det och ta prover för att se om det var något annat som spökade.
Men proverna visade inget som helst avvikande så där var han fullt frisk.
Epelepsi är en diagnos de sätter om de inte finns något annat som gör att anfallen blir. Så nu ska vi ha koll om det blir några fler anfall och återkomma. Medicin ville de ej sätta in då det var första gången vi såg de. 


(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤