Fin höst

(null)

2 gånger på 1 vecka har jag fått till en ridtur, så skönt. helt fantastiskt att va uppe på hästryggen ♥️ 

(null)

Celine fick även till en ridtur med Cornelia under helgen, efterlängtat. ♥️ 

Idag hade Celine ridlektion hos Annika. Så määäänkta stolt över båda tjejerna Vad dom sliter, och vilka framsteg dem gör ♥️ 

(null)

(null)

I veckan gjorde jag första inlämning i första kursen som jag börjat läsa våld i nära relation. .
Om två veckor cirkus börjar jag ytterliggare en kurs. Spännande höst väntas och jag ser så sjuuukt mycket fram emot den. 

Inez har varit på förskolan alla 3 dagar denna vecka. Aldrig hänt på 2 år när hon gått på förskolan. Hoppas så det släpper nu. Så igår efter jag tog mig en ridtur hälsa jag på gfarmor på fika. Och idag hoppa jag å maken in till pappamorfar innan vi hämtade barnen. Så nu är jag tankad på energi inför att jag ska jobba 5dagpass på raken. Jag kommer va död på tisdag kväll. Men efter det har jag endast 2 dagpass kvar innan jag blir tjänsteledig och jobbar när jag vill och kan sen. 
Känner sån enorm lättnad. Först ska jag bara ta mig igenom dessa 5 passen. De värsta jag vet är att gå upp på morgonen. Speciellt så många pass på raken. 🤯 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤