BADA

Nu har jag krypit i säng efter en myskväll i soffan framför 4de filmen av Johan Falk. Nu breder jag ut mig i min dubbelsäng utan karl och barn, ljuuuuvligt ;) barnet sover gott i sin säng brevid.

I eftermiddag tog lillfis och jag ett lååååångt bad. Var meningen att jag skulle få ta mig ett bad självt, i 1minut kanske hann jag bada efter att jag duschat av mig och rakat benen osv. Så står lillfis och hoppar av iver och sträcker armarna åt mig så han plumsade i vattnet och han skrattade så det bubblade och han gjorde sig några dyk. Min livslåga <3

Lite pirr inför imorgon. Ska bli så kul att va i andra gruppen. Håll tummarna för att jag inte kommer köra ihjäl mig ute på vägarna ;) 

Nu ska jag sappa lite på telen innan de är natten.

Nattnatt.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤