BAKAAA??

Har det vackraste som finns sovandes på min arm nu. När han fick lunchen förut och ätit färdigt den ville han ha yougurt också, inte en skål, UTAN TRE!! Herregud vilket matvrak han blivit. Han äter som en häst nu på dagarna och sover hela nätterna. Helt underbart och så duktig <3

Idag har vi umgåts med våran tant Annie. Passade även på att handla och tanka i forshaga när vi ändå hämtade henne. Lillfis och jag fick julklappar av henne. En människa som hela tiden tänker på alla andra i första hand. En helt  fantastisk vän<3

Ikväll kommer det bli pizzamys med la familja. Och säkerligen en Johan Falk film som vi sett i 2 kvällar nu. Jag tröttnar aldrig!!! Imorgon har jag ingen aning om vad vi ska göra slutar 13 så har ju i stort set hela dagen kvar när jag kommer hem. Har lovat att baka nått med Tindra så det kanske fisen och jag ska göra om älskling vill dra sig iväg någonstans ;) 

Nåååväl.. Ska jag glo vidare på telefoen.  Får passa på när fisen sover.

Haaarrrää. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤