JOBB HELG TILL ÄNDA

Och ännu en gång har man klarat sig igenom en jobb helg. Varit inne på UG denna helg och idag så skrattade vi så vi höll på och döö. Fan vilken skillnad på arbetskamrater. Allg blir så mycket lättare med bra arbetskamrater omkring sig. 
 
Nu tar det 1v och 5 dagar innan nästa jobb helg på UG blir. Går av på fredag 20.30 sen ledig 2 dagar för på lördag är det middag hos Marie med henne och siss'h. Lääängtar som busen!!

Nu snart ska jag hoppa in i en dusch med stora kärleken om han ville med. 

Siss'h frågade även om jag ville med på miley cyrus den 30maj i globen. HERREGUUUD vad kul. & som det känns nu så vore de hur skojj som helst. Får suga på den där karamellen lite grann.

Hoppas att ni alla har haft en tipp topp helg. För det har jag haft med mina arbetskamrater och med kärlekarna här hemma emellan åt.


Mammas hjärta visar upp vad duktig han är vid disk bänken. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤