JULDAGEN

Vilken underbar jul vi har haft. Sån där bra jul man bara nästan drömmer om.

Vi började med julfrukost hemma hos oss igår. Då kom pappa, A-M, Jeppe, Emil, Emma, Marcus, Stella och Svärmora. Lillfis fick öppna paket ifrån fabröder Tobias och Mattias med respektive, och pappa och A-M. En jätte jätte nöjd kille!!! 

Efter frukosten åkte vi ner till farfar och tände ljus. Jag vet att han var med oss igår. Han finns jämt, runt omkring oss. På ett eller annat vis. 

Lillfis sov över julmaten, han sov från 12-15.30 så vi hade en lugn matstund för engångs skull ;)) 

På eftermiddagen blev det ju att alla bänkade sig i våran baaaota soffa med efterätt och kaffe till Kalle i väntan på tomten. 
Och när han väl kom blev nästan alla som barn på nytt. Lillfis var jätte vaksam och han litade inte fullt ut på den. Både mor och Erik fick följa med och hämta paketen. 

Vi fick en herrans massa paket och barna likaså. Lyckliga barn = lyckliga föräldrar. På kvällen kom svärmora med barn&barnbarn och Marcus. Efter det städade vi klart, nattade  barn sedan la vi oss i soffan framför film. Jag somnade i älsklings famn på 2minuter.

Idag har vi haft julfirande hos svärmora på eftermiddagen efter en skön powernap på nästan 2timmar. 
2 rätters förbannat go mat och efterätt likaså, jätte fina klappar bjöds det på där. Så jäkla nöjd med dessa 2 dagar. Även om svärfar saknades nått så inihelv.... Så tog vi oss igenom den första julen av alla som kommer. Och den blev så bra som den kunnat bli utan han. Tusen tusen tack till alla som var med under dessa 2 dagar.

Imorgon är det tillbaka till jobbet, kör igång med en delad tur. Har 6 arbetspass nu fram tills söndag så ni ve vart ni hittar mig ;) får se fram emot att nästa helg är jag ledig med mina hjärtan <3 

Kort kommer någon dag nu framöver ifrån julafton.
Hoppas at ni har haft en minst lika bra jul som oss.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤