RYGGJÄVEL

Hej du grå trista dag. 

Vill även tacka för ryggonten jag har fått de senaste dagarna. Tackar så mycket. 
Får glädja mig med att fisen och jag är lediga imorgon. Undrar vad 17 vi ska hitta på med??! 

Jobbar ju somsagt lördag-söndag. På söndag ska jag va i andra hemtjänstgruppen för första gången. Ska bli spännande och roligt med omväxling. 
Nu dessa kvällar jag är ledig kommer jag bara ta tillvara med familjen, krypa ner i soffan med älskling och äta gott och mysa framför tvn. Ta igen all förlorad tid. Ikväll ska vi ta oss ett lååångt skönt bad tillsammans.

Jag älskar karln så jag kan bli gråhårig ibland. Så glad för allt han givit mig, och för att han var med och skapade våran PRINS. (Haha, vet att folk stör sig när man skriver prins och prinsessa, man får tydligen inte kalla sina barn de;) )
Iallafall så ångrar jag inte att de är dig jag levde med igår och jag vill fortsätta leva med dig imorgon och så länge som möjligt. Min älskling.
Jag vill bli de där föräldrarna som håller ihop å övervinner allt tillsamman. Den där mormorn och morfarn / farmor och farfarn som dör tillsammans. Jag vill leva med dig. 
Tyvärr vet man inte vad livet har att ge, MEN jag ska göra allt för att vi ska vara tillsammans. Var så säker. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤