DE FÖRSTA

Pluggat teori i 2 timmar på en jätte bra mobil app. Imorgon kväll är det boken som gäller.Haft världens bästa dag idag helt enkelt. Och kvällen avslutades med ett låååååååångt bad med min lilla fis, nattade honom så han sov som en stock innan kl 20. Och nu den sista halvtimmen har älskling och jag härjat i soffan och jag skrämde skiten ur han för 2a gången idag. Nästa gång får jag mig nog en käftsmäll ;)) När jag kom upp till sängen nu har fisen klättrat över och lagt sig i våran säng helt tyst och själv och somnat om. Mammas älskade fis vad duktig du har blivit, du ska bara veta vad stolt jag är över DIG ♥ Imorgon är det julpynt som vankas... Eller jaaa.. Byte av gardiner och upp med stakarna iallafall. . Resten får lov att vänta i 2 veckor iallafall. Måste även köpa adventastake imorgon, det är något vi aldrig haft någon jul. Men nuså. Denna jul ska bli perfekt♥ . Allt känns så jävla bra. Jag mår så jävla bra!!! Det finns absolut ingenting som får gå fel nu. Det måste fortsätta på detta spår nu.Älskling köpte en jätte fin bukett med rosor åt mig förut idag som grattis till körkortet. Han tror fullt ut att jag klarar det till veckan så jag har redan mitt körkort nu anser han. Nåväl. Får hoppas det stämmer. Mitt evigt tjatande ska snart ta slut om detta. PROMISE!!! Tycker själv att jag är jävligt jobbig. Så kan bara tänka mig vad ni tycker ;)) .. Vet iallafall att klarar jag det på ....ska jag åka raka vägen till Annie på ....kväll för kaffi. Om hon inte har annat inbokat måntrooo? Nu ska jag köra teorifrågor ett par gånger till innan jag ska somna intill fisens andetag.

Kommentarer
Kommenterat av: bästavän

Det är bara att komma :D jag väntar ivrigt här hemma :D

2013-11-30 kl 00:05:34
URL: http://annieskane.wordpress.com

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤