FÖRKÄRLEK

Även ikväll somnar fisen med engång med tuttem i munnen och nallen nära inpå ansiktet. My baby love ♥

Tindrabus har varit här ikväll också, och gissa om de har härjat? ååå herre min skapare. Fullt ös medvetslös.

Emellan allting så har det varit en sån där jätte bra och mysig dag idag. Älskling tog med sig fisen ut förut så jag slumrade till i en halvtimme, behövdes blev helt utmattad efter denna dag. Glömde även nämna att jag fick en baouta vit orkide av älskling idag. Antar att han köpte den som grattis om jag skulle bli godkänd, så när jag såg den bröt jag ju ihop ännu mer. Haha. Har en sån där förkärlek till orkider, så fint! Blommor överhuvud taget är fint. Det gör så otroligt mycket i ett hem tycker jag.

Siss' h skulle även kolla upp tatueringstid åt mig i slutet på Januari. YEYYY!! Vet exakt vad jag ska ha och vart. Såå vad jag längtar. Sen ska jag faktiskt fylla överarmen också på lite bläck. Måste bara komma på något bra som symboliserar min mamma och pappa. Det ska såklart bli tatuering till dom. Mina klippor,♥

Kommer bli en massa tatueringar framöver får jag en känsla av. Bara jag får körkortet ur världen så jag vet vad jag har pengar till.

Nu ska älskling och jag poppa oss popcorn och mysa ner oss i soffan med. Älskar dessa kvällar när allt känns sådär bra.






Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤