FYFAN VA JA ÄR BRA

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN!!!! Var skit skeptisk och hade inga som helst förväntningar. MEN JAG KLARA DE!!!! SÅ JÄVLA BÄST ÄR JAG. Till veckan har jag teoriprovet. Och då ska jag klara det. DÅ ska jag ha ett körkort. Bara ett jävla litet steg kvar. .. Snart... Så snaaart....

Små kikade även på bilar. Herregud.. Ingen aning om vad jag ska ha.. Får bli att kolla mer så fort jag har garanterat körkort. JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD. Närmare än någonsin.

Ikväll har älskling bjudit hit mamma syster&bror på tacos så blir en bra kväll. De känns som jag svävar på moln. Och snart ska mammas fis hämtas ♥

Tack alla som trodde att jag skulle fixa det. Och fingret till er som misstrodde mig.

Ni skulle hört lyckan och skriket pappa gav mig i telefonen. Så glaaad!! Å jag är så glad att visa er alla att JAG kan. JAG klarar de om jag bara vill.

Kommentarer
Kommenterat av: Siss'h

DU ÄR SÅ BRA! ;*

2013-11-29 kl 20:52:55
Kommenterat av: bästavän

Du är så jävla bäst!!!! jag visste att du skulle klara det!!!!!!!! :D <3

2013-11-29 kl 22:40:36
URL: http://annieskane.wordpress.com

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤