SJUK?

Har nattat en jätte snorig, hostig och varm fis nu. Jag börjar jobba kl 16.30 och känns inte riktigt bra. MEN han är en snabbis hos sin mormor och sedan kommer hans pappa hem♥
Tar bort tillgängligheten för imorgon så han inte behöver till dagis innan jag tatuerar mig. Får pröva ta en temp på han sen, annars får mormorn ta den striden ;).

Tand Annie var ju här på morgonen. Älskade människa vad jag saknat dig ♥ & det är precis som alltid när vi ses. Vad lång tid det än är emellan.

Har även fått så jag jobbar 13-21.30 på fredag. Huja vilket pass!!! Tur älskling är ledig då så fisen och han får komptid ♥
Men än så länge så är det idag och fredag jag jobbar. Får se om jag får något mer i helgen kanske. Vore bra. Nästa helg ska jag vara HEL ledig, då ska det storhandlas, och julpyntas och förhoppningsvis köras en massa massa bil om jag fixar kortet.

Nu ska jag fixa in den rena tvätten och göra mig iordning medans fisen sover.

Ha en bra dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤