USEL

Idag hade jag de där förarprovet (kunskaps provet) . Fick 50poäng och som ni säkert vet är godkänt 52. Det riktigt jävla sura är att jag ändrade 2 alternativ ifrån rätt svar till FEL. Så kanske jag hade haft de där godkänt om jag gett fan i att ändra?!! Jaja. Nu vet jag hur det går till och att jag ska plugga mer i boken tills nästa gång. Har inte bokat nytt prov utan väntar tills jag haft uppkörningen.

Så dagen idag har i stort set varit skit. Gråtit i omgångar för att jag har aldrig känt mig så kass och dålig och USEL någon gång förut som nu när jag kuggade. Jag var ju nästan bergis på att jag skulle klara det.. Även fast jag hela tiden Hade i bakhuvet att jag skulle kugga för varför skulle jag klara nått för? Och klarar jag inte uppkörningen så får jag ju bekräftat att jag klarar ju ingenting. Då blir jag riktigt less. Även om jag såklart inte ger upp. Utan jag gör om och gör om tills jag klarar det såklart. Jag har ju iallafall tagit kort och namnteckningen till körkortet, så jag är ju närmare än jag varit förut på de viset ;)

Så imorse fick vi besked om att våran yngsta katt har blivit påkörd, kusin Sofie som såg henne ligga intill vägkanten så dagen började uselt med engång och med tårar.

Har även varit till farfar i eftermiddag och hälsade på. Grät för första gången lite grann. Det är jobbigt att sakna, jävligt jobbigt. Iallafall när man vet att det är en evig saknad. Att han aldrig kommer komma tillbaka, någonsin. Min fina glada goa svärfar. Vad jag saknar dig.

Älskling och så många andra har stöttat mig så inobomben och min kära mor vad jag uppskattar dig och allt du gör för mig. Endag ska jah återgälda dig ordentligt ♥



Och älskling och Benjamin. Jag kommer klara det. Tidsnog. För er skull och vår familjs skull . ♥

Kommentarer
Kommenterat av: Siss'h

Man känner sig usel, jag grina och vad helt förstörd och tyckte inte att jag va värd något osv. Men man känner så för man tar förgivet att man ska klara de pga hur mycket man har pluggat. Men tur är att man har många ggr på sig att klara de och du kommer klara de :)
Att vara riktigt nära som du va idag är sjukt irriterande men att få 40 eller något sånt är ju ännu hemskare. Så tänk så:)
PUSS

2013-11-28 kl 19:14:37
Kommenterat av: sara

Du är så bra gummman. Du om nååågon förstår min känsla nu. När jag får mitt körkort kommer fisen och jag snabbare än vinden och busar med dig och Ellie ♥♥

2013-11-28 kl 20:41:40
URL: http://_920428.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤