Aug. 18, 2014







V36 nu och idag är jag tröttare än någonsin även om vi låg i sängen till efter kl 9. Det är en hemsk trötthet idag, helt utmattad utan att ha gjort ett dugg.

Benjamin och Erik är ute och jag ligger på soffan. Att ligga i samma ställning är rena döden. Måste ofta ändra mig ifrån sittande till liggande, ändra sida osv. Att ligga på ryggen går definitivt inte.

Har svårt att äta, blir mätt med engång. Vill bli smal och få min kropp och energi tillbaka. Kunna gå långa friska härliga promenader, leka med lillfis utan att hela kroppen säger emot och trycks ihop. Jag blir ofta irriterad på ett fåtal sekunder och det behövs inte alls mycket för att reta upp mig.

Det som gör det lättare att veta att bebis kan komma när som helst i princip och att inom 7-8 v max är allt över och jag håller på å läker ihop ;)

Erik och jag är eniga om att det blir inte något mera barn sen på många måånga måånga år.



<3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤