Aug. 25, 2014



Som ni ser så är budgivningen borta på lillgatan 7 nu. Mäklaren förstod oss när vi sa att vi inte vill skriva på 2veckors kontrakt utan att vi vill backa istället när säljarna håller på som dem gör.

Älskling och jag pustar ut nu över att veta att det inte kommer bli någon flytt. Vi ska bo kvar här tills rätt hus dyker upp på rätt ställe. Vi vet ju inte ens vart vi vill bo, landet eller centralt? Helst landet lutar det emot. Det har det ju alltid gjort igentligen. Bara barnen har fått bli några år.

Så ikväll ska jag sätta mig och föra över bilder och skicka efter kort och förstoringar, så ska det fixas i sovrummet och hallen i trappen.

Även barnens rum ska ordnas så fort vi vet vad som döljer sig i magen ;) köpa lite nya grejer osv. Det kommer bli toppen detta! Tror ni inte det? och rackarns vad pengar vi sparade in nu när det ej blev husköp. Vi som varit super duktiga och sparat och sparat. Kanske blir till ett bröllop framöver istället?;) veeeem vet.

Kommentarer
Kommenterat av: Emma

Yeeeheeeej, det bröllop röstar jag för. :D Verkar ju aldrig bli bröllop i släkten så ni bara måste. ;)

2014-08-25 kl 15:45:37
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤