DINER 45

Igår bjöd goa svärmora alla syskon med respektive och barn på mat på Diner 45, kan verkligen rekommendera det! Snabb service, super god mat och det gick snabbt att få dem.



Benjamin och Stella fick sin mat i coola bilar.


Gudomlig hamburgare! Blir att åka dit flera gånger.



Det fanns en affär precis bredvid där. Benjamin fick sig en bil som Emma har hemma hos sig som han ÄLSKAAAR, å nu fick han en alldeles egen, + en till ;) tror att han har minst 200 bilar nu vårat lilla barn...





Efter vi ätit så åkte vi till tossebergsklätten (?) iallafall ett ställe som är över 300meter upp, passade ju lagomt bra till mig som är höjdrädd så det skriker om det. Men så mysigt!! De hade stängt så fick parkera bilen en bit bort och gå en bit upp över en hemskt brant backe. Men dää gick!










Så fina barn<3
Det är Emma som står för bilderna.

En helt fantastiskt bra dag/kväll som man kommer leva på läänge. Tack för det kära ni <3


Å nu är älskling inne på sin 3dje semestervecka så den lider mot sitt slut. Huuua! Det har och är helt underbart att ha honom hemma, skulle inte riktigt förstå vad jag hade gjort annars, det har varit så bra så jag får nypa mig i armen ibland. Tack älskling för allt du gör å att du är du.

Ikväll blir det tacos, mysa ner i ett bad och sedan framför tvn eller någon film.

Men först å främst så är det en tupplur som väntas. Fisen sover och pappan tränar.

Ha en bra dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤