Dop!!

Sitter och försöker klura ut vilka jag vill ska komma på Celines dop. Skickat iväg några självklara inbjudningar än så länge. Vet några mer som vi ska bjuda som jag ej pratat/skrivit till än, så bli inte alltför ledsna om ni ej fått nått än. De kanske kommer. ;) 
 
Iallafall så tycket jag det är svinsvårt. Svårare än sist. Ska man bjuda bara för det är släkt? Njaaaa... Och bjuder man bara vissa i släkten kanske andra blir arga för de ej blev bjudna. Igentligen vill jag göra det s simpelt som att de som varit här och uppvaktat Celine ska få bli bjudna, men tyvärr skulle de inte bli många. Men kanske bara de som riktigt bryr sig. Känns så.... 
Erik är ju inte den lättaste, han bryr sig lixom inte å tycker saker å ting inte spelar roll å låter mig sköta allt. Typiskt karlar eller bara min?;) 
 
Ska iallafall bli super kul att få köpa dekorationer osv, sist gjorde jag ej det så som jag vill nu. Vet ej varför. Nu vill jag ha masssor till våran lilla tjej <3

Kommentarer
Kommenterat av: Emma

Typiskt karlar är det. :p
Det finns massa fint och riiiiktigt billigt på eBay vettu. Så hojta till om du vill ha hjälp med det. Vi kan ta det via min eBay och paypal. Man får dock köpa typ en månad i förväg. :)

2014-12-26 kl 21:25:17
URL: http://Www.eembla.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤