fantastiskt!!!

Igår hade vi Stella här i ett par timmar, skoj för Benjamin. Tindra kom också, så ni kan ju gissa hur mycket de röjjde ;) älskar barnens glädje, tjoande å skratt. Fan vad nöjd jag var.  <3
 
 Idag har vi varit hos Becka och co. Han röjjde rätt bra där också med barnen. Mammas lilla pojk vill hela tiden va hos Becka. Haha. 
 
Nu nattar pappan barnet och C sover i min famn. Så underbart. Men skrämmande på samma gång med tanke på vad fort det hela går. Benjamin fyller 3 år snart. Och fisan går in i sin 4de månad. 
 
Vill åter igen, tacka miljoners tack till Leffa som har ställt upp för oss, utan han vet jag ej hur vi gjort. Bästadu. Hur ska vi någonsin kunna tacka dig?!
 
Nu är det bara ett par få dagar kvar tills vi får nyckeln och om 9 dagar är huset vårat på alla sätt och vis. Känns toppen!!! 
 
Tror minsann att i eftermiddag ska vi åka till morfar och A-M. Är där jätte sällan och får dåligt samvete över det. Saknar min pappi <3
 
En bull deg vill jag slänga på jäsning under veckan, helst igår. Vill bli sådär husmorig så det luktar nybakat var å varannan dag. Så underbaaart. Någon som har nått baktips? Sen har vi ju meeeega bänkar att baka på, så ska bli fantastiskt!! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤