julruschen

Helgen var super och nu är vi inne på måndagen innan jul, om 2 dagar är julafton!!! 
 
Celine och Benjamin sover. Så Tindra och jag sitter framför tvn. Dock med lillan i knät då hon säkerligen skulle skrika rakt ut å vakna om jag la ner henne. Herregud vilket humör hon har. Igår var vi till mor&Leffa på kvällen å drack kaffe å sen när hon skulle sova var hon minst sagt hysterisk. Kom å tänka på att kaffet kanske har en inverkan. Så endast kaffe på morgonen å dagen. Inget för sent!! 
 
Tindra ska sova hos oss inatt, granen ska kläs som Emil fixade åt oss :) & Tindra ska även klippa sig, å jag bestämmer hur ;) hon kommer bli så fin <3 
 
Imorgon ska jag och lillan med mora och handla det sista inför jul. Benjamin är hemma med moster och morbror och sover. Förhoppningsvis har alla handlat redan så det är lugnt i stan imorgon. Men det är väl bara att drömma om i det blå, hoppas det går rimligt smidigt iallafall. 
 
Solen skiner och snön har lagt sig, hoppas att den får ligga över jul iallafall. Så fint.
 
Skulle vilja baka något med. Får se om det hinns imorron kväll eller om jag fuskar och köper, har upp över öronen för mycket att göra nu innan jul. Skönt när allt är över. Får gärna hoppa fram i Mars så jul, nyår, flytt, dop osv är klart. Men snart så snart.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤