DET SMÄRTAR I BRÖSTET!!

Lämnade lillfis på dagis vid 11 redan. Trots att jag börjar kl 14. Men de är för att han ska kunna få äta lunch och få sin hela vila. Tur att det är sån underbar personal så det är aldrig några problem. ♥

Dock får jag en klump i halsen så fort jag ska lämna fisen och skulle bara vilja rymma hem med honom igen. Det gör ont i hela mig att lämna han. Att någon annan ska ta hand om min son. Även fast han inte visar någon som helst tendens till att han vill med mig hem. Han går med glada och raska steg in på dagiset med sin nalle i famnen. Vi pussas och kramas hejdå och han tittar sig inte om efter mig ens engång. Men vad jag bara vill sätta mig i ett hörn och gråta.

Helst skulle jag vilja vara hemma med honom på heltid. Ägna all min tid till honom. Hitta på saker som man aldrig hinner på de där få dagarna man är ledig. För de dagarna är det ju så mycket annat som ska hinnas med hela tiden. Om jag bara kunde ♥



Får glädja mig med att vi hann och vara ute i 1,5 timme på promenad med hundar, ett stopp i lekparken på dejefors, kika runt på bilar och kanin och strosa runt ♥ .
Om 1 vecka kommer vi ha en heldag tillsammans och sedan hela hela helgen♥♥♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤