JAG VIKER MIG DUBBELT

Jobbet idag gick fort, tur är väl det!
Men imorgon är jag ledig med min älskade fis ♥ Hoppas på fint väder så vi kan vistas ute mycket.

Har förövrigt ett X antal frågor som bollas innanför skallen på mig fram och tillbaka. Vet varken ut eller in eller vad jag vill. Hatar när det finns flera valmöjligheter och man vill allt ihop.. Jag blir inte klok på det.

Sen har jag även fått så ont i armen så jag kan inte använda den och stänga bildörren, ta på mig bältet, använda den när jag ska svänga osv. Inte böja den å höja den. Vissa rörelser är de bara så jag vill skrika och vika mig dubbelt. VAFAN. Hoppas det har gått över tills imorgon Annars ska de bli riktigt spännande att gå ut och gå med 2 hundar och 1 barnvagn. Skräcken :( .

Nu ska jag försöka sova och hoppas att jag överlever natten med min igentäppta näsa och min onda arm.

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤