LYCKA PÅ LYCKLA!

Inte nog med att jag släppte bomben att jag var med bebis för två dagar sen. Chefen ringde även och gav mig ett vikariat. Dock för 2 veckor i taget. Men ni ska veta att det är TVÅ helt underbara veckor att kunna planera in och det bästa av allt. Man är LEDIG varannan helg. När jag trodde att saker och ting inte kunnat blivit bättre så blir det ÄNNU bättre ♥♥

Har precis sovit någon timme. Lillfis vaknar nog närsom. Då blir det väl att gå till mor en sväng innan man ska hem och göra mat.

Såg att trygghansa kommer hem på hembesök idag ang gravidförsäkring. Hade aldrig det sist men är ju ännu mer nojig nu kring allt så känns mer bra och skaffa det. Tänkte även fixa med försäkring till liten så det bara är att teckna den när den kommit till världen. De var så smidig när vi gjorde så med lillfis. Så han var försäkrad dagen efter ankomst.



Orden kommer aldrig bli tillräckliga när man ska bokstavera det i kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤