MAGSJUKA?!

Jobbet idag blev inget. Erik hade feber igår kväll och sov redan kl 20! När jag skulle lägga mig var han brännande het så antar att febern steg på han, slängde i han panodil och dricka innan jag la mig iallafall.

Iallafall så har han tydligen spytt ett X antal gånger inatt också. Tur att han sovit på soffan så inte vi har hört det eller störts utav det.

Så idag får jag va hemma och ta hand om Benjamin. Så jag hoppas karln är JÄVLIGT dålig ;) . Tur att jag har i innestående sen när jag är sjuk. För mig är det minsann aldrig synd om. Märkligt de där ;) .

Lillfis sover än. Och de är ju hur typiskt som helst när jag var tvungen att gå upp och ringa till jobbet.

Aja! Får hoppas att han bjuder på en lika fin sovmorgon imorgon.

Och nu hoppas jag inte det är magsjuka som skakar i väggarna här utan att han kan ha spytt för att han hade hög feber och för att han de är lite karl av han.

Tyvärr så har jag hört Chewy spy 2ggr på ett litet litet tag nu också. Någon som vet om det smittas till hundar också magsjuka? ?!

Bara lillfis klarar sig så♥♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤