SKRÄCKBLANDAD......

Nu ska jag sluta mina ögon efter en helt perfekt dag som inte kunnat blivit något bättre. Mitt uppe i allt ringer chefen och frågar om jag vill gå på ett sjukvikk. SJÄLVKLART!!! Får bara hoppas det blir förlängt sen. Allt känns så bra, och självisk som jag är så kommer jag suga på denna lycka så ni anar inte. För nu är det VÅRAN tur. Efter all sorg och skit som hänt så är det äntligen våran tur nu. Denna dagen behövde jag ♥

Innan vi tog natten skulle älskling gosa med Anakin. Antar att han aldrig kommer erkänna de ;). Iallafall så var det en skräck blandad förtjusning när hon hoppade upp och ner i knäet på honom. Men glatt sprang han ner och fyllde på matskålen med sallad åt henne.. Antar att hon kommer gödas upp i detta hem...

Haha nååväl... Nu ska jag försöka sova.

Imorgon ska jag med Diva till frissan medans lillfis har morbrormys.

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤