SYSTER ♥♥

Stenen har släppt!! ÄNTLIGEN vet jag vad jag ska göra inför imorgon när jag ska bju på 3 rätters. Får hoppas dey blir bra, varken gjort förrätten eller efterrätten men annars får de väl mumsa på huvudrätten ;) . Hur de än blir kommer det iallafall bli sååå trevligt med fina vänner ♥

Hel ledig idag innan jag kör på jobb från fredag-måndag. Avslutar med en delad tur. Men näästa helg är jag HEL ledig. Tackade nej till 5 pass den helgen. Brorsan ska firas som fyller 20 och älskling och jag ska ta med syster till Disney on Ice, och sen äta på mcdonalds med henne eller vart hon nu väljer. Vad som så ska det bli hennes dag. Det förstjänar hon. Finaste älskade syster. En dag ska jag förklara för dig vad smart du var i tidig ålder, önskar man kunde ta ifrån dig alla funderingar du har, men med råga på allt så är du den mest omtänksammaste 5åring jag mött, dina kloka ord som kommer ifrån hjärtat när du vill hjälpa någon. Du är en sån fin tjej så du anar inte ♥ Hela världen borde få se det. Jag känner mig lyckligt lottad som fick en syster när jag var såpass gammal, på så vis kan jag ta del i ditt liv på annat vis . Mig kan du räkna med, livet ut. Varje steg du tar. Det är det denna dag ska handla om, att visa vad du betyder för oss. För Erik som varit med sen du var 1,5 år, å vad jag längtar tills den 1a mars ♥♥

Ligger i sängen och magen kurrar efter allt kollande efter recept och inväntar att lilla hjärtat ska vakna. Vi har haft stora hjärtat hemma idag, han är på CSK på röntgen av handen sen han bröt båtbenet. HOPPAS allt ser bra ut. De är så skönt att få dessa små dagar tillsammans när man jobbar kvällar och hela helger. Man går miste om så otroligt mycket tid tillsammans. Jag är så ledsen för det.

Så ikväll ska vi mysa ner oss i soffan som vanlig ordning och bara njuta av tiden vi har tillsammans ♥

Kommentarer
Kommenterat av: Anna

Vad bjöd du på för mat? När det var tre rätters? Jag vill ha tips

2014-02-23 kl 12:44:18

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤