INNAN HELG

Det vart inget lekland igår. Lilla Ellie var sjuk, så får bli när alla är friska och krya istället♥

Så istället blev det badhuset med Annie och Natalie istället. Jätte mysigt och kul. Natalie och Tindra var som fiskar i vattnet. Och lillfis mådde bäst ovanför vattnet där han satt vid leksakslådan.
Vi avslutade med fika innan det var dags att dra oss hemåt. Då blev det familjepizza hos mor.

Idag har jag jobbat i hemtjänsten. Så nu vankas det 2pass på UG innan jag går på ledig helg.

Älskling har fyllt år och jag köpte om jag får säga det själv ett riktigt snyggt halsband till honom. Även han blev jätte nöjd♥ Så fick han presentkort av mor&mormor/morfar. Så idag efter jobbet ska han in och köpa sig en vinter jacka. Inte en dag försent ;) . Han är ju så dum och ger bort sina kläder...

Annars flyter allt på. Dagarna blir ljusare och ljusare även om det inte känns så stundvis. Ibland tar tankarna och allt annat över kroppen som det inte får göra igentligen. Men så är det väl, man lär sig väl, hoppas jag ;)) ..

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤