JAG KLARADE DE

ÄNTLIGEN är jobbdagen och jobbveckan till sin ända. Med en ond mage och rygg mm har jag tagit mig igenom alla timmar och dagar. Till veckan vankas det jobb i hemtjänsten. Yeeeey!!!

Och jag blir alldeles vaaaarm i kroppen när folk jag aldrig jobbat med talar om vad duktig jag är för att inte ha jobbat så mycket på dessa avdelningar och för min unga ålder osv. Så jag skulle se till att sträcka på ryggen. Ack så glaad jag blir över att höra sånt. Det är sånt som gör det så mycket roligare att arbeta. Så tack kära genom goa och snälla arbetskamrater!!!!

Älskling och jag kom fram till att vi kör en hemma dag imorgon med familjen. Minns knappt när vi hade det senast. Jag ska ju in till stan på måndag och handla så handlar mat även då. Family comes first ♥ Ska bli helt underbart att få en hel dag tillsammans. Dock ska det tvättas och sånt tråkigt också men det hör väl till.

Ligger förövrigt bredvid det vackraste som finns nu. Han somnade redan kl 19. Helt utslagen har han varit idag. Men han och pappa hade myst med pizza och en massa godsaker så han har nog mått som en kung ikväll. Han har sin far lindad runt lillfingret ;) ..

Såg även på en skit bra film igår escape plan tror jag den hette om jag inte minns fel, med Arnold Swarsneger (?) ingen aning om stavning men ni fattar väl;) och även Sylvester Staloon. (Osäker på stavning!!!!) Rambo heter han i mina ögon ialla fall. En skit bra film som man biter på naglarna på i slutet. SE DEN!!!

Nu ska jag lägga mig och snosa på lillfis.

Natti på er.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤