RÖV SLICKERI

Efter jobbiga dagar och outhärdliga funderingar så har vindarna vänt hoppas jag, man märker vilka som finns och inte finns. Nu får de vara bra med att 'slicka röv' måste lära mig att man ska inte krypa för andra. Det lönar sig aldrig i slut ändan ändå.

Bästaste Annie var här en stund idag. Men funderar på att åka och våldgästa henne på fredag eller nått om hon vill.
Hämtade även ut färg så nu finns det inga undanflykter med att vi inte kan måla längre.

Lillfis hade 39graders feber igår och 38 nu innan han somnade. Får se hur han är resten av dagen och imorgon. Jobbar ju 13-21.30 imorgon så blir länge att va på dagis om man inte är helt kry. Mammas älskling kanske får en hemma dag istället och får friskna till tills torsdag morgon istället. Nåväl, de märks.

Nu fick jag en liten kick till att stutsa ut och börja måla när lillfis sover. Kan ju börja lite grann iallafall. Dä gör ja.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤