Jul. 28, 2014

Efter att vi fyllt våra magar med frukost tänkte vi ta oss en mysig tur på trollstigen i Forshaga. Nåväl. En stönig sambo som var fast besluten på att HANS väg var rätt så slutade det på 3km OMVÄG!!! Aldrig varit så trött, huua vad jobbigt!! Fisgris blev också jätte trött så stora älskling fick bära han mer eller mindre i 3km ;) Nästa gång skulle han svälja sin stolthet och lyssna på mig ;)














Sen köpte vi med glass och åkte till Annie och Jimmy och fikade lite grann. Så förbannat skönt att se lite ansikten.

Skulle åka dit senare under veckan med så barna får leka igen tror jag minsann :)

& på onsdag ska vi till Siss'h och Ellie. Antar fisen kommer bli mer än nöjd med de, och även mamman såklart ;)

Nu sover Fisgris så ska blunda jag med. i eftermiddag blir det grillning om vädret tillåter så ville Benjamin till sin morfar med. En av de stora favoriterna nu för tiden de. Moffa<3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤