Jul. 29, 2014

Ååå jag var beviljad havandeskapspenning så nu kan jag andas ut och slippa oroa mig för det. Så nu är det vila så mycket som möjligt och tillbringa all tid med fisen innan dagen F sätter igång. Spännande!!

Imorgon kl 8 ska jag även till sjukgymnasten och pröva ut ett bälte, så skulle hon känna på ryggen osv så får jag väl ett träningsprogram tänk ja.
Hoppas iallafall på förbättring, ryggen dödar mig ibland.



Idag vid lunch la även Benjamin 2 fingrar på plattan för en bråkdels sekund, så han badade handbad medans han åt som en häst och sedan somnade vid bordet. Väl uppe i sängen sov han bland snyftningar och gråt med handen i en mugg. Mammas älskling. Pappan kom hem med bilar och Xylocain salva så det blev bättre sen. Mammas plutt som ska ha fingrarna överallt.





Vi har även varit och tagit vårat kvällsdopp i visten innan hundarna fick sitt bad och Benjamin ville bada med dem i älven. Mammas badpojken <3

Imorgon hoppas jag på att vara mer utvilad, piggare och att det är svalare utomhus.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤