Jul. 29, 2014

Känns ju rätt åt helvete att inte ha somnat än och faktiskt så känner jag mig inte det minsta trött. Hjärnan kickar på högvarv och allt känns fortfarande som ett enda stort frågetecken. Man vill så väldigt väldigt mycket.

Man vill att sina barn ska växa upp i en trygg miljö, ett fint hus med varsina ordentliga sovrum, man vill sätta en bra grund för dem i livet. Man vill att de ska få den bästa möjliga uppväxt med 2 föräldrar tillsammans, så jag tackar verkligen gudarna för att jag fått den pappan jag fått till mina barn <3
Jag vill att mina barn ska kunna springa och leka med kompisar hej vilt, kunna vara med på idrott och kunna cykla dit osv. Ha nära till centrum, skola, kompisar och släkt.

Sen å andra sidan vill jag även att man ska bo lite avskilt kunna gå hur som, slippa tänka på vad grannar tycker å tänker, kunna släppa hundarna hej vilt, inte vara rädd för att katterna blir påkörda mm.

För och nackdelar? vilket överväger vad?
Jag blir knäpp snart. Helvetes jävla dret att man inte ska kunna stänga av och koppla bort.

När det rätta huset dyker upp så känns det väl rätt antar jag. Det känns som om 2 drömmhus är jämt framför ögonen på en. Eller?

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤