Jun. 23, 2014

Liten sover sin vila än. Tänkte att han för engångs skull får det. Fick hämta liten på dagis då de trodde han har ögoninflammation. Får väl se hur han ser ut när han vaknar.
Tur att vi är lediga imorgon iallafall efter att ha jobbat varje dag sedan förra lördagen..








Jag är sådär galet nöjd med vardagsrummet nu. Är lite mer jag skulle vilja fixa med. MEN det är så mycket bättre än innan. Och det är faktiskt min stora älskling som fixat fotoväggen alldeles själv ;) blev lixom suprisesuprise för mig.

Så nu är det väl bara små saker som ska upp här och var i lägenheten innan vi har fått upp allt de jag vill ha. Känns skönt.

Vi har även letat efter hus en tid, gått på husvisningar MED lånelöfte, budat på hus osv. MEN igår tog vi det kloka beslutet att bo kvar. Skulle aldrig orka flytta. Kom på; jävlar . jag är ju med barn och det är 7000 saker som ska göras när man flyttar och speciellt köper hus!! Å förlossningen å innan/efter förlossningen kan ju va skit jobbig i värsta fall osv. Så för allas skull så bor vi kvar i nått år till. Och sparar ännu mer pengar. För rackarns vad vi har sparat de sista månaderna. Väntar vi kanske vi kan köpa hus utan lån ;)
Så en sten släppte ifrån magen igår när jag pratat med älskling. Tog tom bort hemnet appen från telefonen så jag inte kan gå in och bli hussjuk igen. Nu ska vi ägna oss åt varann i denna lägenhet som jag igentligen stört älskar!!

Idag när jag hämtade lilla hjärtat ifrån dagis så var Kicki å Krister hemma så vi träffa dom. Benjamin var överlycklig över att hans kicki äntligen är hemma!! Å 2 fina bilar fick han som blev hans nya favoriter. jag fick en sarrongkjol, älskling keps å bebis i magen en body. Man blir bortskämd av dessa underbara människor. <3

Nu ska jag försöka väcka liten och gå ner och fixa lite mellanmål.







Kommentarer
Kommenterat av: Emma

Jag gick in på din blogg nu för att skriva att det va alldeles för längesen du skrev. :p
Va fiiiiint nu har gjort det! Tanken är att jag/vi också ska fixa fotovägg vid trappen. Nu fick jag ju mer sug efter det. ;)

2014-06-23 kl 16:48:18
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤